Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rada Rodziców

Rada Rodziców jest jednym ze społecznych organów przedszkola i reprezentuje ogół rodziców dzieci działającym na podstawie:

  • 83 i 84 Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz.U. z 2021 r. poz. 1082),
  • Statutu Przedszkola Samorządowego nr 5 oraz
  • Regulaminu Rady Rodziców Przedszkola Samorządowego nr 5 wprowadzonego zarządzeniem nr 8/2022/2023 p.o. Dyrektora PS Nr 5 z dnia 26.09.2022 r.

Rada Rodziców ściśle współpracuje z Dyrektorem placówki oraz Radą Pedagogiczną.

W roku szkolnym 2024/2025 Rada Rodziców PS5 liczy 15 członków.

Uchwałą nr 1/2024/2025 Rady Rodziców Przedszkola Samorządowego Nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim z dnia 25 października 2024 roku wybrano Prezydium Rady Rodziców w składzie:

  • Ewelina Golanowska – przewodniczący,
  • Patrycja Rajkowska – zastępca przewodniczącego,
  • Marlena Baryła – sekretarz,
  • Monika Haładaj – skarbnik.

Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole Samorządowe nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim
odpowiada: Patrycja Milczarek
data: 30-10-2024
wytworzył: Patrycja Milczarek
data: 30-10-2024
data: 30-10-2024
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 30-10-2024 - Edycja treści
  • 13-03-2024 - Edycja treści
  • 22-02-2023 - Edycja treści
  • 05-05-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
  • 14-01-2010 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 979